Voorbereiding op de Grote Reis. - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Pelgrims Israel - WaarBenJij.nu Voorbereiding op de Grote Reis. - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Pelgrims Israel - WaarBenJij.nu

Voorbereiding op de Grote Reis.

Door: Teus

Blijf op de hoogte en volg Pelgrims

02 Maart 2015 | Nederland, Veldhoven

Zondagavond 1 maart kwamen we - onder leiding van Myriam - voor de laatste keer bij elkaar in de Maartenskerk. De laatste afstemmingen vonden plaats en tevens werd de laatste informatie uitgewisseld.
En nu dus de koffers pakken deze week...
Zondagmorgen om 07.30 uur gaat het echt beginnen: dan staat het vertrek gepland vanaf het plein voor de St. Jozefkerk in Veldhoven!
We kijken er naar uit!

• 02 Maart 2015 - 23:44

Jannij Stam:

Hallo allemaal.

Succes met het inpakken van jullie koffers.
    ik vond dat best wel lastig. Welke kleren neem je nou mee.
    Want je weet de temperatuur nog niet in Israel.
    Lekker luchtig maar ook wat warms.
    Vergeet niet een klein rugzakje mee te nemen om daarin wat
    kleine spulletjes te doen als je op pad gaat.
    Zoals een flesje water, je fototoestel en ik nam wat te snoepen mee!

Geniet samen van deze super reis met al het moois wat je te zien krijgt
    en de vele indrukken.

Myriam, succes met alles en je doet het fantastisch.

lieve groet van jannij.

• 03 Maart 2015 - 01:48

Myriam:

shalom allemaal,
    de pelgrims van dit jaar zijn dus weer te volgen op waarbenjij.nu. wat een goed gevoel om zo 'samen te kunnen reizen'. dank je, Teus, voor het opstarten.
    we gaan er samen vast weer iets moois van maken in dat bijzondere Land; en in onze 'bagage' (lees: gedachte, gebed en hart) gaan familie, vrienden en parochianen/geloofsgenoten met ons mee!!
    voor jullie allemaal: col tov (alle goeds) welehitraot (tot ziens)!!

• 03 Maart 2015 - 15:19

Caminofrans:

Goeie reis :-)

• 11 Maart 2015 - 17:18

Nel Sporen:

Dag lieve mensen.Wat was het spannend,toen jullie vertrokken maar ook heel leuk en voor mij herkenbaar.De reis zal prima verlopen zijn en ik hoop en weet zéker,dat jullie een fijn en waardevol verblijf hebben.Ellie,was ik toch maar in je koffer gekropen.......Veel liefs voor Myriam en jullie allen. Nel Sporen