Het Holocaust Museum Yad Vashem - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Pelgrims Israel - WaarBenJij.nu Het Holocaust Museum Yad Vashem - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Pelgrims Israel - WaarBenJij.nu

Het Holocaust Museum Yad Vashem

Door: Edisona

Blijf op de hoogte en volg Pelgrims

18 Maart 2015 | Israel, Jeruzalem

WAAROM??
Mijn gedachten en gevoelens vechten om voorrang.
Zoveel leed, zoveel tranen, zoveel haat.
Kan iemand me vertellen waarom?
Ik speur in alle hoeken naar een antwoord.
Wil nu even geen theorieën, geen lege woorden alstublieft.
Waar waren de medemensen?
Naastenliefde kent toch geen grenzen?
Help!!
Kan iemand me uitleggen WAAROM?

  • 18 Maart 2015 - 19:44

    Rianne:

    die vraag stel ik ook, WAAROM.
    mooi verwoord.

    Kees en Rianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Israel, Jeruzalem

Pelgrims

Wij zijn een enthousiast gezelschap op pelgrimsreis naar Israel van 8 tot 22 maart 2015.

Actief sinds 26 Feb. 2015
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 17995

Voorgaande reizen:

26 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: