Van Tel Aviv naar Tiberias - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Pelgrims Israel - WaarBenJij.nu Van Tel Aviv naar Tiberias - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Pelgrims Israel - WaarBenJij.nu

Van Tel Aviv naar Tiberias

Door: Gera

Blijf op de hoogte en volg Pelgrims

09 Maart 2015 | Nederland, Veldhoven

Dank voor alle lieve reacties!
Na 'verbroedering' op de eerste reisdag hebben we op ons gemak onze eerste interessante tocht beleefd door het land van Elia, de Karmelberg, de stad van Herodes, Caesarea en tenslotte de prachtige necropolis Bet She'Arim (met schitterende sarcofagen).
Tegen zonsondergang gingen we richting ons hotel in Tiberias, waar we de komende vier nachten zullen verblijven.
Een bijzondere belevenis is hoe Myriam ons door de Schrift leidt via de lezing van passende passages bij de bijbelse plaatsen.

  • 09 Maart 2015 - 21:55

    Rianne:

    lieve mensen,

    Zoveel dingen zo herkenbaar. Caesarea daar heb ik zo'n leuke herinneringen aan.
    ook Bet She'Arim is herkenbaar voor mij. echt mooie sacrofagen.
    Morgen toch maar mijn fotoboek er bij pakken en mijn reisfoto's nog eens bekijken en het verslag er bij.
    Lekker slapen voor nu en morgen gezond weer op en aan nieuwe mooie dag beginnen.
    De boottocht en de wandeling vond ik ook heel bijzonder.
    Magdala was de eerste plek waar wij begonnen zijn aan de reis door het land Israël.

    Heel veel groetjes, Kees en Rianne

  • 09 Maart 2015 - 22:15

    Marieke:

    Lieve Pelgrims,

    Jullie zijn op vele bekende plaatsen geweest.
    Geniet van alles wat jullie nog gaan beleven.
    Op naar een volgend verhaal.


    Groetjes Marieke

  • 09 Maart 2015 - 22:23

    Daan En Chris Janssen:

    sjaloom pelgrims,

    Fijn dat jullie Eric hebben als gids. Neem een schriftje mee want hij verteld heel veel.Wij blijven jullie volgen. Een inspirerende reis met heel veel indrukken geniet ervan.

  • 09 Maart 2015 - 23:01

    Pascal:

    Zo leuk, om het zo te mogen (her)beleven
    Ook al ben ik er niet bij, heb het gevoel met jullie mee te zweven

    Bijbelse tektsten, die horen bij de plaats waar jullie dan aanwezig zullen zijn
    Waardoor de betekenis van de teksten, een gevoel kan geven voor de ene groot, voor de ander weer klein

    Voor mogen een fijne DaG
    Dat het weer, veel voor jullie betekenen MaG

    Veel PleZier Pascal

  • 10 Maart 2015 - 07:01

    Jan:

    Vic en elly fijne vakantie

  • 10 Maart 2015 - 08:27

    Wim En Charlotte:

    Hallo Pelgrims, in het bijzonder Els Bazelmans, Victor en Elly en Myriam en de ons bekende mensen,

    Wat fijn dat jullie deze tocht mee maken. Jaren geleden zijn Wim en ik ook in Israël geweest ook voor ons was dat een hele bijzondere reis om samen te beleven. Het was toen voor ons zo'n belevenis en als je dan nu zo jullie dag boek verhalen lees met al die bekende plaatsen gaat dat helemaal weer leven, onze ervaring van toen vergeet je nooit. Dus geniet ervan met volle teugen van het prachtige land waar zo veel is gebeurd en nu nog steeds. Je kunt er nog lang van na genieten en wij leven met jullie mee.
    Heel veel groetjes Wim en Charlotte

  • 10 Maart 2015 - 15:09

    Thea Coppelmans:

    Myriam en alle bedevaartgangers ik wens jullie van harte een mooie inspirerende reis toe
    ook al ben ik er zelf nooit geweest ik lees graag de verhalen en leef in gedachte met jullie mee
    wat heerlijk dat het dank zij digitale tijdperk dit allemaal mogelijk is

    hartelijke groet v Thea....

  • 10 Maart 2015 - 19:00

    Ellen:

    Met alle respect. Het lijkt mij sterk dat jullie net zo lekker hebben gegeten als ik!
    Ik zat bij Henk en Ellen aan tafel, en hier heb ik alle nieuws over jullie gelezen.
    Geniet van de reis en maak het goed met elkaar.
    Shalom
    Wim J.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veldhoven

Pelgrims

Wij zijn een enthousiast gezelschap op pelgrimsreis naar Israel van 8 tot 22 maart 2015.

Actief sinds 26 Feb. 2015
Verslag gelezen: 400
Totaal aantal bezoekers 18110

Voorgaande reizen:

26 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: