De pelgrimszegen - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Pelgrims Israel - WaarBenJij.nu De pelgrimszegen - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Pelgrims Israel - WaarBenJij.nu

De pelgrimszegen

Door: Teus/Myriam

Blijf op de hoogte en volg Pelgrims

02 Maart 2015 | Nederland, Veldhoven

Op zondagmorgen 1 maart is er tijdens een kerkdienst in de H.Jozefkerk in Veldhoven speciale aandacht geschonken aan onze komende reis naar Israel. Meerdere pelgrims waren in de dienst aanwezig en mochten de 'pelgrimszegen' van pastoor Rudo Franken ontvangen.
(Zie bijgaande foto's gemaakt door Marieke Pulles)

  • 02 Maart 2015 - 20:43

    Saapke Engel-Quaak:

    Alvast een hele mooie gezegende reis gewenst, waar bij jullie verder ook samen als vienden door het leven reizen.
    saapke

  • 02 Maart 2015 - 22:54

    Gera:

    De pelgrimszegen maakte indruk op me. Bedankt, Rudo. Je mooie afbeelding van de berg Tabor reist met me mee, geplastificeerd, op de kaft van mijn reisdagboek.
    Gera

  • 03 Maart 2015 - 13:17

    Ineke Groenen-de Greef:

    Een hele mooie reis allemaal door het bijzondere land van onze Christus Koning. Sjalom!

  • 03 Maart 2015 - 18:27

    Tony Lenatti - Vervloet:

    Zoals ieder jaar, wanneer er weer een groep pelgrims vertrekt naar Israël, bekruipt me weer een gevoel
    van jaloursie, hele slechte eigenschap van me, of niet?
    Ik weet wat jullie te wachten staat en het is geweldig, indrukwekkend, inspirerend.

    Maar ik mag deze keer met Myriam mee in haar tas. Ik ben al eens in een borstzakje meegegaan, maar
    dat was wat benauwd. Haha.

    Nee zonder gekheid, ik wens jullie allen een geweldige reis toe, Gera, Henk, Tonny, Victor, Elly, MYraim
    en allen van wie ik de naam niet weet.

    Ik zal met veel aandacht jullie verslagen lezen.
    Waarschijnlijk zwaai ik jullie nog wel uit, mocht het niet lukken, goeie vlucht en geniet ervan.
    Veel liefs Tony

  • 03 Maart 2015 - 23:42

    Mia Van Der Mierden:

    Myriam en allemaal ik wens julie een goede reis en gelukige en gezegende dagen in Israël!

    Groetjes veel liefs!
    Mia van der Mierden

  • 04 Maart 2015 - 09:19

    Marieke:

    Lieve Pelgrims,

    Ik vond het erg bijzonder dat jullie gezegend werden.
    Ik weet wat jullie te wachten staat.
    Ga er van genieten. Een goede vlucht.

    Liefs Marieke

  • 04 Maart 2015 - 12:18

    Jannij:

    Lieve allemaal.

    Ik wens jullie een hele fijne reis.
    Geniet van al het moois wat jullie te zien krijgen.
    Ik vond het vorig jaar heel indrukwekkend.

    Helaas kan ik nu niet mee, maar hopelijk komt het er nog een keer van.
    In gedachten reis ik met jullie mee.

    Hartelijke groet van jannij.



  • 04 Maart 2015 - 23:11

    Myriam:

    shalom lieve Jannij, zo jammer dat je op het laatst hebt moeten annuleren. maar je gaat op een speciaal plaatsje in onze gedachten en gebed met ons mee; met de hele groep! en volgende keer kun je hopelijk weer zelf mee gaan. alle goeds, namens de hele groep, Myriam

  • 06 Maart 2015 - 13:24

    Riky V. N0strum:

    Mooie reis gewenst; Myriam in het bijzonder, nu ik lees dat Janny er niet bij is.
    Ik heb nog heel goede herinnerigen aan de eerste reis; dat wens ik jullie allemaal ook toe voor straks.
    Shalom, veel plezier en een veilige thuiskomst: Karel en Riky.

  • 06 Maart 2015 - 15:52

    Rianne:

    lieve Israelgangers,

    nog 2 nachtjes en dan mogen jullie.
    vorig jaar stond ik er ook zo voor. vol spanning en vol verwachting.
    de verwachtingen zijn uit gekomen. ik teer er nu nog op vorig jaar.
    ga als een grote spons, die je helemaal vol kunt zuigen want je hoort en ziet heel erg veel.
    geniet, neem het in je op, schrijf dingen op, zodat je het thuis nog eens na kijken lezen.
    ik volg jullie via het weblog met een mooie naam.
    heel veel groeten en zorg voor elkaar.
    liefs, Kees en Rianne

  • 07 Maart 2015 - 20:00

    Guillaume Boselie:

    Hallo Tonnie,

    Je vous souhaite un bon voyage et pélerinage et j 'espère que vous nous racontonté de tous les événements quand vous retournez dans deux semaines. Je suis un peu jalouse, mais pour mois peut-être une autre année!

    A la prochaine!

    Guillaume Boselie


  • 08 Maart 2015 - 14:10

    Peggy :

    Hallo Israël reizigers,

    Ik wil jullie vanuit Nederland verwelkomen in Israël! Voor de een de eerste keer en voor een ander is het kijken wat er veranderd is of dat je nog nieuwe dingen ziet zo kan ik me voorstellen.
    Ik hoop dat jullie allen een voorspoedige reis hebben gehad. Dan kan vanaf nu jullie avontuur echt beginnen. Maak er met zijn allen een mooie reis van en geniet er allemaal van.
    Fijne reis samen!

    Liefs Peggy

  • 08 Maart 2015 - 14:22

    Saskia:

    Fijne reis ! Het Wordt vast bijzonder

  • 08 Maart 2015 - 19:53

    Jannij Stam:

    hallo allemaal.

    Ik hoop dat jullie allemaal goed door de strenge controle zijn gekomen, maar dat zal vast, met zoveel lieve mensen.
    Ook hoop ik dat de vlucht goed is verlopen.
    Ik hoorde dat het in Tel Aviv 27 graden was.
    Jullie hebben dan ook vast een wandeling op het strand gemaakt.
    Mooi, ik zie het nu voor me hoe dat vorig jaar was.
    Koffer natuurlijk niet uit gepakt, want jullie blijven maar 1 nachtje.
    Morgen naar een ander hotel.
    Geniet van het heerlijke ontbijt.
    Veel genoegen morgen.
    lieve groet van jannij.

  • 08 Maart 2015 - 20:11

    Pascal :

    LieVe Allemaal

    Ik wens voor ieder een fantastisch pelgrims tocht die ieder op zijn/haar manier MaG beleven.
    Dat er veel gedeeld mag worden, zoals het ook bedoeld is in het leven.
    GeNieT van elkaar en wat je van de omgeving mag voelen en ZieN.
    Na de reis kun je me begrijpen, wat ik ervaren ...... misschien ?

    LieFs Pascal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veldhoven

Pelgrims

Wij zijn een enthousiast gezelschap op pelgrimsreis naar Israel van 8 tot 22 maart 2015.

Actief sinds 26 Feb. 2015
Verslag gelezen: 1488
Totaal aantal bezoekers 18003

Voorgaande reizen:

26 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: